czwartek, 16 lutego 2017

Zmiana ^^


                                                                        PRZED 
                                                                W TRAKCIE  
                                                                          PO

OTO SZAMPON

Witajcie Kochani <3 :* W końcu jestem ! boże mój komputer to wielka masakra są z nim jakieś problemy i niestety nie mogłam dodać postów ,ale już jestem <3 . Oto moja zmiana postanowiłam przefarbować włosy hihi. Długo się zastanawiałam nad tym bo niedość że mam bardzo cienkie włosy i zniszczone to jeszcze pogorsze sobie je . Ogólnie miał być to ciemny kolor zawsze chciałam ciemne włosy hhehe <3 ,ale gdy już się zdecydowałam że się przefarbuję koleżanka która mnie farbowała powiedziała , że będzie mi lepiej w jasnych nie byłam zbytnio zadowolona ,ale raz się żyje hehe. Oto Link do bloga mojej koleżanki <3 KLIK
Ukończyła ona Szkołę Fryzjerską <3 Co mogę powiedzieć ,że nie żałuję że się przefarbowałam wręcz przeciwnie zakochałam się w moim nowym kolorze. Oczywiście włosy inaczej wyglądają niż na zdjęciu mineło już prawie 2 Miesiące od farbowania :) Stosuję jeszcze Szampon który Nadaje Platynowy Odcień . Jest super pięknie pachnie <3 I ma niebieski kolor :) Co sądzicie o mojej zmianie ?? Podoba wam się ? 

4 komentarze: